Kontakt och felanmälan

Kontaktinformation till styrelsen finns här

FELANMÄLAN, DIVERSE, ICKE AKUTA PROBLEM
Kontakta styrelsen och informera om problemet.
MH entreprenad AB anlitas för hjälp med diverse praktiskt som rör fastigheten. Företaget kan även nyttjas av de boende. Kontakt: Jens: 070–5404701

AKUTA FASTIGHETSSKADOR/PROBLEM efter kontorstid: UPPLANDSJOUREN  018 – 24 06 97
Telefon övrig tid: 018 – 14 15 40
Upplandsjouren är ett företag i UFS regi och är ansluten till SOS Alarm. Upplandsjouren.
Kontakta även någon i styrelsen.

HISSPROBLEM
Kontakta någon i styrelsen.
Vid akuta problem (hissen stannat mellan våningar, dörr går inte upp) kontakta
KONE kundcenter som har öppet dygnet runt: 0771-500000.
OBS att kostnaden för service ökar markant mellan 16 och 07.
Om det är möjligt är det bra att avvakta med service till mellan 07 och 16.

PASSERSYSTEM OCH PORTTELEFON
Kontakta Eva Bjarman, 070-7326187
Om porttelefonen inte fungerar eller det inte går att komma in med brickan
Kontakta styrelsen, i första hand Eva Bjarman 070-7326187
Larma Stjernbron på 070-9310770 eller 070-3929012
Läs mer här

  • Upptäcker Ni något som behöver åtgärdas gällande fastigheten – skicka ett mejl till styrelsen@brfhal.se och påtala felet eller det som skall åtgärdas.